8:00 - 16:00
Zavřeno
Podle nařízení o ochraně klimatu v oblasti chemických látek (nařízení ES č. 307/2008) směrnice 2006/40/ES.
prázdný (bez tlaku) nebo netěsný klimatizační systém nesmí být naplněn chladivem pro detekci úniku.
Dílna je ze zákona povinna nejprve odstranit netěsnost klimatizačního systému.
V opačném případě může chladivo bez překážek unikat netěsností v klimatizačním okruhu,
a tím poškozují životní prostředí. Pokud provozovatelé dílen toto nařízení nedodrží, může jim být uložena pokuta až do výše 50 000 eur.
Naše řešení:
Proveďte zkoušku těsnosti klimatizačního systému pomocí dusíku nebo formovacího plynu a soupravy pro zkoušku těsnosti klimatizačního systému.
Sadu pro zkoušku těsnosti lze použít pro zkušební médium dusík a formovací plyn.
Lze použít pro chladiva R 134 a a YF 1234.
Příslušné připojení chladiva se volí pomocí třícestného ventilu.
Obsah:
3 x 1,8 m vysokotlaké potrubíVysoce kvalitní vysokotlaký rychlospojka R 134 a pro připojení ke klimatizačnímu systémuVysoce kvalitní vysokotlaký rychlospojka YF 1234 pro připojení ke klimatizačnímu systémuTřícestný ventil s manometrem pro vyhodnocení tlakové ztráty
Regulátor tlaku dusíkové lahveNávod k obsluze Hliníkové pouzdro
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |