DUNLOP GP RACER D212
= pneu na závodní okruh
NOVINKA 2017 !!!
Odvozená ze závodní pneumatiky D212 GP Pro - se specifikacemi ze závodů Isle of Man, GP Racer D212, zvyšující laťku ve výkonu s dokonalejší ovladatelností, maximální přilnavostí na suchu, vylepšenou výdrží pro prodloužení závodního výkonu a s homologací na silnici!
Poskytuje jezdci takový výkon, který ještě několik let zpátky byl dostupný jen závodním týmům.
Otestováno na závodech 12 hodin Portimao a 24 hodin v Barceloně v roce 2016, GP Racer D212 vzdává poctu dědictví v motorsportu a závodní DNA pneumatik Dunlop.
Dezén pneu je odvozen ze závodů a navržen pro rychlejší naklánění a jednodušší ovladatelnost.
Technologie NTEC umožňuje snížit tlak huštění a dosáhnout tak maximální přilnavosti v závodních podmínkách.
Inovovaná směs v oblasti ramen a ve středu nabízí maximální přilnavost na suchu.
Nová konstrukce společně s vývojem směsi zajišťují zlepšenou odolnost pro vytrvalý závodní výkon.
Díky unikátní směsi a konstrukci kostry zvyšuje ve velké míře přesnost řízení, umožňuje prudší a rychlejší změny směru, je přesnější v řízení a poskytuje neuvěřitelný zážitek z jízdy.
Zatímco systém NTEC zajišťuje pneumatice širší a jistější stopu, díky technologii MT má větší přilnavost na hranách běhounu.
Přidejte k tomu technologii Cap a Base a brzy zjistíte, proč GP Racer D212 pomohla špičkovým jezdcům zlepšit své časy o 2 vteřiny na kolo oproti své předchůdkyni.
Toto obutí navazuje na odkaz v závodech Endurance svých předchůdkyň, zadní i přední pneumatiky mají 2x delší životnost, což vedlo k velké spokojenosti týmů a jezdců na vytrvalostních závodech v Portimau a Barceloně v roce 2016.
VÝKON NA PROFESIONÁLNÍ ÚROVNI!
Použité směsi a technologie:
NTEC = důmyslný systém regulace tlaku NTEC společnosti Dunlop umožňuje jezdci optimalizovat pneumatiku regulací tlaku vzduchu v ní. Snížení tlaku vzduchu v pneu se na suché závodní trati projeví předvídatelným a pevným ovládáním na limitu. Zpátky na silnici se dohuštění pneu na hodnotu doporučovanou výrobcem projeví prvotřídní přilnavostí a výkonem.
JLT (technologie navíjení pásu bezešvého vzorku) = umožňuje přesné rozmístění více směsí na pneumatice za účelem dosažení delší životnosti, větší odolnosti proti opotřebení, dokonalejší přilnavosti od středu po kraj vzorku a dokonalejší stability při vysokých rychlostech.
MT (technologie Multi-Tread) = roky úspěchů v globálních mistrovstvích třídy superbike, Endurance a GP přinesla vývoj průkopnické technologie více směsí v běhounu, která je přenesena do mnoha současných produktů řady Sportmax, určených na závodní tratě a silnici.
Smícháním směsí může stejná pneumatika získat jiné výkonnostní vlastnosti při maximálních úhlech náklonu než při přímé jízdě.