DUNLOP SP SPORT MAXX
= vysoce výkonná letní pneu pro osobní a SUV automobily
Maximální přilnavost a špičková ovladatelnost, maximální radost ze sportovní jízdy!
Určena pro silné sportovní vozy.
Unikátní technologie Dunlop Touch zajišťuje výjimečný výkon pneumatiky.
Tlak se roznáší rovnoměrně po celé pneu a v kontaktu s povrchem vozovky je tak větší část gumy.
Přechody z přímé jízdy do zatáčky jsou hladké, což poskytuje více času na vnímání vozovky a případnou reakci.
To umožňuje vynikající ovladatelnost za mokra i za sucha.
Gumová směs nabízí mimořádnou přilnavost na suché i mokré vozovce, to bylo vyzkoušeno na závodním okruhu.
Akcelerace lépe reaguje a brzdění je intenzivnější, vysoce odolná směs se pomaleji opotřebovává a prodlužuje se tak kilometrová životnost.
Speciální oblasti běhounu rychle odvádějí vodu ze stopy a snižují tak riziko aquaplaningu na cestách za deště. To přináší skvělý výkon za mokra.
Stabilní dezén se středovým žebrem nabízí klidnou jízdu a přesné řízení ve vyšších rychlostech.
Vzorek běhounu minimalizuje hlučnost a jízda je tak tišší a pohodlnější.
Byla velmi kladně ohodnocena několika nezávislými testy!
- ŠPIČKOVÁ PNEU
- excelentní ovladatelnost za mokra i za sucha
- neskutečný výkon při brzdění a akceleraci
- vysoká odolnost proti aquaplaningu
- perfektní stabilita při vysokých rychlostech
Použité směsi a technologie:
Dunlop Touch = sada pokročilých prvků umožňující lepší přenos podnětů z povrchu vozovky.
Specifická patní oblast = posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem nabízející přesné řízení, zvyšující ovládání a umožňující tak vynikající odezvu vozovky. To přináší lepší odezvu vozovky, vyšší stabilitu a přesnost.
Bezešvý pás (JLB) = technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech. To přináší výjimečnou stabilitu ve vysokých rychlostech a plynulé, rovnoměrné opotřebení běhounu.
Multiprofilový běhoun (MRT) = dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce. To přináší výrazně lepší kontrolu nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek, lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha a vylepšené ovládání v zatáčkách.
Technologie Maximum Flange Shield (MFS) = systém ochrany okraje ráfku využívající gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna, která chrání drahé ráfky z lehkých slitin před poškozením o obrubník. (Dostupné pouze ve vybraných rozměrech).
Směs se složkou Dual Silica = směs zlepšující výkon při akceleraci a snižující opotřebení běhounu. To přináší mimořádný výkon při brzdění a akceleraci, excelentní ovladatelnost na silnicích v létě i na podzim s vysokou přilnavostí.
O společnosti:Dunlop je jednou z nejvýznamnějších světových značek pneumatik.Nabízí pneumatiky pro automobily, užitková vozidla a motocykly.Má vynikající pověst mezi řidiči motocyklů i automobilových nadšenců.Mnoho z renomovaných výrobců automobilů standardně využívá pneumatiky Dunlop (Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Škoda, Toyota, Volkswagen).Firma Dunlop jako první objevila a popsala aquaplaning. Za vysvětlení a výzkum tohoto jevu byla ohodnocena mnoha cenami v oblasti výzkumu, vývoje a aktivně pracovala na jeho odstranění. Díky tomu vznikla pneumatika SP 68, která tento jev velmi potlačovala.Za zmínku stojí také patent z roku 1998 uvedení pneumatiky s technologií DSST, samonosné pneumatiky s nouzovými dojezdovými vlastnostmi.Dunlop je výhradním dodavatelem na závody v Le Mans ve slavné 24h sérii, dodává pneumatiky do nižších tříd FIA Moto 2 a Moto 3, do motokrosových závodů a různých sérií.V roce 1999 uzavřel Dunlop spojení s dalším gumárenským gigantem Goodyear. Od této doby vystupují společně ve sdružení asi 6 menších společností pod názvem Dunlop Goodyear Tires.