DUNLOP SP SPORT MAXX GT = letní pneu pro osobní a SUV automobilyVynikající přilnavost za sucha pro vysoký výkon při sportovní jízdě!Určena pro řidiče sportovních automobilů, výkonných kupé a vysoce výkonných sedanů.Udržuje si tvar i při dálničních rychlostech, což pomáhá zdokonalovat stabilitu i odolnost proti opotřebení. Tlak se roznáší po celé kontaktní ploše, výsledkem je hladší přechod z přímé jízdy do zatáčky.Technologie Dunlop Touch kombinuje pokročilé prvky, které umožňují přesné ovládání a citlivost. Díky ploššímu profilu běhounu se do kontaktu s vozovkou dostane větší plocha pneumatiky, což přináší přesnější řízení a odezvu vozovky.Závodní technologie nabízí neskutečnou přilnavost a mimořádný brzdný výkon.Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km při maximální rychlosti 80 km/h.Byla velmi kladně ohodnocena několika nezávislými testy!- výjimečná přilnavost za sucha
- velmi přesné ovládání a odezva
- mimořádná stabilita při vysoké rychlosti i při zatáčení
Použité směsi a technologie:
Asymetrický dezén běhounu = nabízí lepší ovladatelnost a vysokou odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu. To přináší lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách a lepší odolnost proti aquaplaningu.
Rovnější profil běhounu = nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha poskytuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce. To přináší lepší stabilitu a přesnost řízení, snížené opotřebení běhounu, vynikající stabilitu a přesnost v zatáčkách i výjimečnou přilnavost za sucha.
Směs se složkou Dual Silica = směs zlepšující výkon při akceleraci a snižující opotřebení běhounu. To přináší mimořádný výkon při brzdění a akceleraci, excelentní ovladatelnost na silnicích v létě i na podzim s vysokou přilnavostí.
Multiprofilový běhoun (MRT) = dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce. To přináší výrazně lepší kontrolu nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek, lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha a vylepšené ovládání v zatáčkách.
Technologie Maximum Flange Shield (MFS) = systém ochrany okraje ráfku využívající gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna, která chrání drahé ráfky z lehkých slitin před poškozením o obrubník. (Dostupné pouze ve vybraných rozměrech).
Bezešvý pás (JLB) = technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech. To přináší výjimečnou stabilitu ve vysokých rychlostech a plynulé, rovnoměrné opotřebení běhounu.
RunOnFlat = samonosná technologie Dunlop (DSST) umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km. Pneumatiky RunOnFlat využívají zesílené bočnice, které umožňují zachování pojízdnosti pneumatiky i po úplné ztrátě tlaku.
(Bezpečnostní upozornění: pneumatiky Dunlop RunOnFlat by měly být používány pouze u automobilů, které jsou navrženy pro jízdu s prázdnými pneumatikami a vybaveny plně funkčním zařízením pro varování při poklesu tlaku v pneumatice, jako je například Dunlop WARNAIR. Neměl by být překročen maximální dojezd 80 km (50 mil) a maximální rychlost 80 km/h (50 mph). Údaje pro jednotlivá vozidla se mohou lišit. Najdete je v příručce k vozidlu).
Specifická patní oblast = posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem nabízející přesné řízení, zvyšující ovládání a umožňující tak vynikající odezvu vozovky. To přináší lepší odezvu vozovky, vyšší stabilitu a přesnost.
Směs běhounu s obsahem Silica-Plus = směs siliky vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách. To přináší mimořádný výkon při brzdění a akceleraci, vysokou přilnavost v mokrém i chladném počasí a nízké opotřebení běhounu.
Proměnný objem hmoty dezénu = asymetrický dezén s proměnným objemem hmoty nabízí vysokou úroveň odolnosti proti aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách a mimořádnou přesnost řízení.
Nanočástice = složení běhounu obsahuje závodní uhlíkové nanočástice. Ty jsou smíchané s pryskyřicí a polymery. Zajišťují tak vynikající adhezi na suché i mokré vozovce. To přináší vynikající přilnavost za sucha i za mokra, přesné brzdění a snížené opotřebení běhounu.
O společnosti:Dunlop je jednou z nejvýznamnějších světových značek pneumatik.Nabízí pneumatiky pro automobily, užitková vozidla a motocykly.Má vynikající pověst mezi řidiči motocyklů i automobilových nadšenců.Mnoho z renomovaných výrobců automobilů standardně využívá pneumatiky Dunlop (Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Škoda, Toyota, Volkswagen).Firma Dunlop jako první objevila a popsala aquaplaning. Za vysvětlení a výzkum tohoto jevu byla ohodnocena mnoha cenami v oblasti výzkumu, vývoje a aktivně pracovala na jeho odstranění. Díky tomu vznikla pneumatika SP 68, která tento jev velmi potlačovala.Za zmínku stojí také patent z roku 1998 uvedení pneumatiky s technologií DSST, samonosné pneumatiky s nouzovými dojezdovými vlastnostmi.Dunlop je výhradním dodavatelem na závody v Le Mans ve slavné 24h sérii, dodává pneumatiky do nižších tříd FIA Moto 2 a Moto 3, do motokrosových závodů a různých sérií.V roce 1999 uzavřel Dunlop spojení s dalším gumárenským gigantem Goodyear. Od této doby vystupují společně ve sdružení asi 6 menších společností pod názvem Dunlop Goodyear Tires.