Goodyear Fuelmax D GEN-2 M+S
= nákladní pneu pro hnací nápravu
Úsporné a oblíbené pneu v provozu!
Nová pneumatika Goodyear Fuelmax D GEN-2 M+S je určena na hnací nápravu pro regionální a dálniční dopravu.
Do pneumatiky je zabudován čip RFID, který umožňuje jednoduchou identifikaci a spojení se systémem správy pneu hospodářství a sledování.
Hospodárná směs pneumatiky Goodyear Fuelmax D GEN-2 M+S je odolná vůči oděru a omezuje uvolňovaní tepla.
Silné vazby v polymerové síti zajišťují nízký valivý odpor a vysoký kilometrový výkon.
Pravidelné rozložení tlaku zaručuje pneumatice Goodyear Fuelmax D GEN-2 M+S rovnoměrné opotřebení.
Pneumatika Goodyear Fuelmax D GEN-2 M+S má 16 průhledů pro viditelnost až do hloubky na dno příčných drážek a snadné měření v libovolném místě pneumatiky.
Otvory v žebrech na rameni pneumatik Goodyear Fuelmax D GEN-2 M+S vytvářejí další záběrové hrany, zlepšují tak trakci a účinně odvádějí vodu a bahno.
Skryté středové dezénové drážky ve tvaru dešťové kapky se při průjezdu stopou zavírají, žebra se navzájem podpírají a zpevňují tak běhoun.
Dezénové drážky pneumatiky Goodyear Fuelmax D GEN-2 M+S sahají až do 100 % hloubky běhounu, aby poskytly delší záběrové hrany po celou dobu životnosti pneumatik.
Pneumatiky Goodyear Fuelmax D GEN-2 M+S jsou prořezávatelné a protektorovatelné, umožňují vozovým parkům ideálně využít koncept „více životů“ pro optimalizaci nákladů na km.
Goodyear Fuelmax D GEN-2 M+S nese značení 3PMSF.
Celoroční potenciál kilometrové životnosti!
- silný záběr
- dlouhá životnost
- identifikační čip
- nízký valivý odpor a spotřeba
- rovnoměrné opotřebení
- vysoká odolnost
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.