Goodyear Fuelmax S GEN-2 M+S
= nákladní pneu pro vodící nápravu
Úsporné a oblíbené pneu v provozu!
Nová pneumatika Goodyear Fuelmax S GEN-2 M+S je určen na vodící nápravu pro dálniční dopravu.
Příčné drážky „Flexomatic“ se po průjezdu stopou zavírají, což umožnuje vzájemné uzamčení bloků a zpevnění běhounu a krátkou brzdnou dráhu.
Hospodárná běhounová směs pneumatiky Goodyear Fuelmax S GEN-2 M+S je odolná vůči oděru a omezuje uvolňovaní tepla.
Silné vazby v polymerové síti zajišťují nízký valivý odpor a vysoký kilometrový výkon.
Pravidelné rozložení tlaku zaručuje pneumatice Goodyear Fuelmax S GEN-2 M+S rovnoměrné opotřebení po celou dobu její životnosti.
Do pneumatiky Goodyear Fuelmax S GEN-2 M+S je zabudován čip RFID, který umožňuje jednoduchou identifikaci a spojení se systémem správy pneu hospodářství a sledování.
Pneumatiky Goodyear Fuelmax S GEN-2 M+S jsou prořezávatelné a protektorovatelné, umožňují vozovým parkům ideálně využít koncept „více životů“ pro optimalizaci nákladů na km.
Goodyear Fuelmax S GEN-2 M+S nese značení 3PMSF.
Celoroční potenciál kilometrové životnosti!
- dlouhá životnost
- identifikační čip
- rovnoměrné opotřebení
- nízký valivý odpor a spotřeba
- perfektní brzdění
- vysoká odolnost
Použité technologie:
IntelliMax Rib:
Zpevňující můstky se spojují při otáčení pneumatiky, tím zvyšují pevnost a limitují prokluz pneumatiky - Přesné řízení.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.