Goodyear Kmax S Gen-2 M+S
= nákladní pneu pro vodící nápravu
Všestranné a oblíbené pneu v provozu!
Nová pneumatika Goodyear Kmax S Gen-2 M+S je určena na vodící nápravu pro regionální dopravu.
Do každé pneumatiky je zabudován čip RFID* umožňující jednoduchou identifikaci pneumatiky za pomoci externího zařízení, které je napojeno na systéme správy pneu hospodářství.
Tužší můstky v dezénových drážkách ve středu pneumatik Goodyear Kmax S Gen-2 M+S se při pohybu spojují, zpevňují tak běhoun, omezují jeho opotřebovávání a nabízí skvělou manipulaci.
Příčné drážky „Flexomatic“ se po průjezdu stopou zavírají, což umožnuje vzájemné uzamčení bloků a zpevnění běhounu a krátkou brzdnou dráhu.
Chemické složení běhounové směsi pneumatika Goodyear Kmax S Gen-2 M+S a její polymerová síť zajišťují nízký valivý odpor, vysoký kilometrový výkon a úspora paliva.
Optimalizovaný tvar kostry zajišťuje konstantní a pravidelnou stopu v široké škále zatížení po dobu její životnosti, rovnoměrné opotřebování obzvláště v ramenech a protektorovatelnost.
Goodyear Kmax S Gen-2 M+S nese značení 3PMSF.
Potenciál delší kilometrové životnosti!
- perfektní brzdění
- skvělá přilnavost
- pozoruhodná ovladatelnost
- vynikající kilometrová životnost
- nízký valivý odpor a spotřeba
- rovnoměrné opotřebení
Použité technologie:
IntelliMax Rib:
Zlepšuje valivý odpor a přilnavost za mokra.
Poskytuje optimální rozložení tlaku a tvaru stopy pro rovnoměrné opotřebení a vysoký kilometrový výkon.
RFID identifikace:
Čip RFID obsahuje standardní ISO informace na základě kódovaní SGTIN96.
Pneumatiky mohou komunikovat s cloudovou sítí na základě svého konkrétního sériového čísla, což dovoluje mnohem lepší řízení pohybu pneumatik.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.