Goodyear Marathon Coach M+S
= nákladní pneu pro všechny pozice
Celoroční potenciál kilometrové životnosti!
Nová pneumatika Goodyear Marathon Coach M+S je určena na všechny pozice pro použití v regionální a dálniční autobusové dopravě.
Široký vzorek běhounu pneumatiky Goodyear Marathon Coach M+S vynikající stabilita, ovladatelnost pro větší pohodlí a nízkou hlučnost.
Asymetrický vzor pneumatiky Goodyear Marathon Coach M+S se silnými vnějšími ramenními žebry zajišťují vysokou odolnost proti nepravidelnému opotřebení a trhlinám.
Flexomatické nože s vysokou hustotou poskytuje skvělou přilnavost a brzdění na různých površích.
Inovativní směs běhounu se specifickou směsí zaručuje snížený valivý odpor pro vyšší spotřebu paliva a vysoký kilometrový výkon.
Chrániče průniku kamene pneumatiky Goodyear Marathon Coach M+S poskytují lepší samočistící vlastnosti.
Robustní konstrukce pneumatiky Goodyear Marathon Coach M+S zajišťuje skvělou protektorovatelnost pro její delší životnost.
Goodyear Marathon Coach M+S nese značení 3PMSF.
- vysoká odolnost
- perfektní brzdění
- rovnoměrné opotřebení
- pozoruhodná ovladatelnost
- nízký valivý odpor a spotřeba
- výborný kilometrový nájezd
- samočistící vlastnosti
- skvělá přilnavost
Použité technologie:
TravelMax:
Specifická kombinace různých technologií určených pro dálkové a meziměstské autobusy, která snižuje náklady na kilometr a zlepšuje celkový výkon pneumatik.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.