Goodyear Marathon LHS II + M+S
= nákladní pneu pro vodící nápravy
Všestranné a oblíbené pneu v provozu!
Pneumatika Goodyear Marathon LHS II + M+S je určena na vodící nápravu pro dálniční provoz.
Snížená hmotnost pneumatiky Goodyear Marathon LHS II + M+S pro vyšší užitečné zatížení.
Směs běhounu Silefex poskytuje nízký valivý odpor pro sníženou spotřebu paliva.
Široký vzorek běhounu pneumatiky Goodyear Marathon LHS II + M+S přináší výborný kilometrový výkon, zlepšuje ovladatelnost a rovnoměrnost opotřebení profilu.
Lamelování Flexomatic na středových žebrech pneumatiky Goodyear Marathon LHS II + M+S
zlepšuje brzdění za mokra.
Chrániče proti proražení kamenem zaručují pneumatice Goodyear Marathon LHS II + M+S účinnější samočistící vlastnosti.
Robustní konstrukce pneumatiky Goodyear Marathon LHS II + M+S zajišťuje skvělou odolnost proti poškození a protektorovatelnost.
Celoroční potenciál kilometrové životnosti!
- silná trakce
- dobrá ovladatelnost
- mimořádný kilometrový nájezd
- nízký valivý odpor a spotřeba
- rovnoměrné opotřebení
- vysoká odolnost
Použité technologie:
Fuelmax:
Specifická kombinace specializované konstrukce pneumatiky, geometrie vzorku a vlastností materiálu, která byla vyvinuta k maximalizaci kilometrové životnosti nové generace pneumatik Goodyear pro regionální dopravu.
Klíčem je směs běhounu s efektivní spotřebou paliva Silefex, kterou tvoří kombinace silikových náplní a kvalitní přírodní pryže.
Umožňuje snížit spotřebu paliva a emise CO2 vozového parku při zachování přilnavosti za mokra a kilometrové životnosti.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.