Goodyear Omnitrac D M+S
= nákladní pneu pro hnací nápravu
Všestranné a oblíbené pneu v provozu!
Pneumatika Goodyear Omnitrac D M+S je určena na hnací nápravu pro regionální a smíšený provoz.
Disponují technologií DuraShield a spojují vynikající robustnost s vyšší výkonností a lepšími možnostmi protektorování.
Směrový 3-žebrový dezén a příčné drážky zdvojují počet záběrových hran, poskytují extra přilnavost na všech površích i při použití retardéru.
Masivní středové žebro nabízí vysokou odolnost vůči poškození, rovnoměrné opotřebení v podmínkách jízdy na hrubé vozovce pro delší životnost pláště a vysoký kilometrový výkon.
Směrový 3-žebrový dezén pneumatiky Goodyear Omnitrac D M+S a příčné drážky zdvojují počet záběrových hran, poskytují extra přilnavost na všech površích i při použití retardéru.
Široce otevřené ramenní drážky s ochranou proti průniku kamínků zaručují vynikající odvod bláta a účinné uvolňování kamínků, udržují si silnou trakci i při opotřebení na nejrůznějších vozovkách.
Běhoun pneumatiky Goodyear Omnitrac D M+S s nízkým uvolňováním tepla, odolný vůči oděru a ochranná spodní vrstva se mohou pochlubit nižším opotřebováním v lehkém smíšeném provozu.
Goodyear Omnitrac D M+S nese značení 3PMSF.
Potenciál delší kilometrové životnosti!
- silný záběr
- vysoká odolnost
- prvotřídní přilnavost
- mimořádný kilometrový nájezd
- samočistící vlastnosti
- rovnoměrné opotřebení
Použité technologie:
DuraShield:
Nekovový svrchní pás zabraňuje tomu, aby se vlhkost dostala do kontaktu s ocelovým pásem, a ochraňuje strukturu kostry před poškozením a korozí.
Nový dezén zvyšuje životnost po celou dobu životnosti pneumatiky a nabízí ideální podmínky pro vysoce kvalitní protektorování.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.