Goodyear Omnitrac MSD II M+S
= nákladní pneu pro hnací nápravu
Jednička v terénu!
Nová pneumatika Goodyear Omnitrac MSD II M+S je určena na hnací nápravu pro smíšený provoz, ale i do terénu a stavbu.
Pneumatika Goodyear Omnitrac MSD II M+S byla vyvinuta v souladu s konceptem Max Technology s kombinací nejnovějších technologických materiálů a konstrukčních prvků.
Široký běhoun pneumatiky Goodyear Omnitrac MSD II M+S umožňuje delší kilometrovou životnost a mohutné středové žebro snižuje opotřebení.
Bloky uspořádané v optimalizované sekvenci pneumatiky Goodyear Omnitrac MSD II M+S se mohou pochlubit sníženou úrovní hlučnosti.
Odolná konstrukce kostry pneumatiky Goodyear Omnitrac MSD II M+S přináší vysokou odolnost proti poškození a dobrou protektorovatelnost po celou dobu její životnosti.
Směrový vzorek pneumatiky Goodyear Omnitrac MSD II M+S zaručuje mimořádný brzdný výkon za mokra a vynikající trakci v bahně.
Otevřené krajové ramenní drážky poskytují pneumatice Goodyear Omnitrac MSD II M+S účinnější samočistící vlastnosti.
Potenciál delší kilometrové životnosti!
- silný záběr
- vysoká odolnost
- rovnoměrné opotřebení
- samočistící vlastnosti
- perfektní brzdění
- snížená hlučnost
Použité technologie:
Duraseal:
Speciální vrstva těsnicího materiálu v koruně pneumatiky utěsní proražené otvory až do průměru 6 mm.
Minimalizuje tím riziko ztráty tlaku a zkracuje celkový čas nutný k opravám vozidla.
Omnitrac Max:
Díky robustní konstrukci kostry, specializovaným vzorkům a směsím běhounu může technologie Omnitrac Max nabídnout vynikající záběr a kilometrovou životnost při dobré protektorovatelnosti.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.