Goodyear Omnitrac MST II M+S
= nákladní pneu pro vlečnou nápravu
Jednička v terénu!
Velice odolná pneumatika Goodyear Omnitrac MST II M+S je určena na vlečnou nápravu ve smíšeném provozu na stavbu i v terénu.
Optimalizovaná konstrukce kostry pneumatiky Goodyear Omnitrac MST II M+S nabízí vyšší stabilitu, odolnost proti mechanickému poškození a dobrou protektorovatelnost k prodloužení její životnosti.
Pneumatika Goodyear Omnitrac MST II M+S nese značení FRT což znamená, že se nesmí používat na řízených a hnacích nápravách u přípojných a motorových vozidel.
Široký vzorek běhounu pneumatiky Goodyear Omnitrac MST II M+S umožňuje vysoký kilometrový výkon, rovnoměrnost opotřebení a zlepšuje ovladatelnost.
Ochranné prvky na zachytávání kamínků s dvojitým úhlem drážky zaručují pneumatice Goodyear Omnitrac MST II M+S účinnější samočistící schopnost.
Klikatá centrální drážka a tvar vnějších bloků poskytují excelentní přilnavost, mimořádný záběr a brzdění za mokra.
Konstruovaná především pro návěsy!
- výborný handling
- rovnoměrné opotřebení
- vysoká odolnost a stabilita
- mimořádná trakce a brzdění za mokra
- vynikající kilometrový nájezd
- samočistící vlastnosti
- mistr v přilnavosti
Použité technologie:
Omnitrac Max:
Díky robustní konstrukci kostry, specializovaným vzorkům a směsím běhounu nabízí vynikající záběr a kilometrovou životnost při dobré protektorovatelnosti.
Výsledkem je vyšší efektivita vozového parku při nejrůznějším použití.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.