Goodyear Regional RHD II M+S
= nákladní pneu pro hnací nápravu
Všestranné a oblíbené pneu v provozu!
Nová pneumatika Goodyear Regional RHD II M+S je určena na hnací nápravy pro použití v městské a regionální dopravě.
Technologii Kmax využívá poslední generace pneumatik Goodyear pro regionální dopravu.
Široký vzorek běhounu pneumatiky Goodyear Regional RHD II M+S nabízí dobrou přilnavost za mokra, zlepšuje ovladatelnost a prodlužuje kilometrovou životnost.
Specifická geometrie drážek pneumatiky Goodyear Regional RHD II M+S snižuje zadržování kamínků a poskytuje lepší samočistící vlastnosti.
Technologie 3D lamel pneumatice Goodyear Regional RHD II M+S zaručují skvělý brzdný výkon a trakci za mokra i v zimních podmínkách.
Robustní konstrukce pneumatiky Goodyear Regional RHD II M+S zajišťuje vyšší odolnost vůči poškození a skvělou protektorovatelnost pro její delší životnost.
Goodyear Regional RHD II M+S nese značení 3PMSF.
Celoroční potenciál kilometrové životnosti!
- dobrá přilnavost
- samočistící vlastnosti
- pozoruhodná ovladatelnost
- skvělý záběr a brzdění za mokra
- výborný kilometrový výkon
- vynikající odolnost
Použité technologie:
Kmax:
Specializované vzorky a směsi běhounu jsou spojeny s konstrukcí kostry při efektivní hmotnosti. Je tak možná delší životnost a nekompromisní efektivita spotřeby paliva.
Pokročilá materiálová technologie zlepšuje výkon za mokra a po celý rok.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.