Goodyear Regional RHT II M+S
= nákladní pneu pro vlečnou nápravu
Konstruovaná především pro návěsy!
Pneumatika Goodyear Regional RHT II M+S je určena na vlečnou nápravu pro použití v městské a regionální dopravě.
Technologii Kmax využívá poslední generace pneumatik Goodyear pro regionální dopravu.
Pneumatika Regional RHT II M+S nese značení FRT což znamená, že se nesmí používat na řízených a hnacích nápravách u přípojných a motorových vozidel.
Specifický vzor drážek cik cak pneumatice Goodyear Regional RHT II M+S zabraňuje držení kamene a poskytuje lepší samočistící vlastnosti.
Pneumatika Goodyear Regional RHT II M+S má o 15% delší kilometrovou životnost v porovnání s předchůdcem RHT.
Nová směs běhounu pneumatiky Goodyear Regional RHT II M+S přináší nízkou hladinu hluku, vynikající brzdění za mokra a vysoký kilometrový výkon, který zaručuje sníženou spotřebu paliva.
Silné rameno pneumatiky Goodyear Regional RHT II M+S poskytuje skvělou odolnost proti poškození a rovnoměrné opotřebení.
Pneumatiky Goodyear Regional RHT II M+S jsou prořezávatelné a protektorovatelné, umožňují vozovým parkům ideálně využít koncept „více životů“ pro optimalizaci nákladů na km.
Celoroční potenciál kilometrové životnosti!
- vysoká odolnost
- rovnoměrné opotřebení
- perfektní brzdění za mokra
- mimořádný kilometrový nájezd
- samočistící vlastnosti
- nízká spotřeba
Použité technologie:
Kmax:
Specializované vzorky a směsi běhounu jsou spojeny s konstrukcí kostry při efektivní hmotnosti. Je tak možná delší životnost a nekompromisní efektivita spotřeby paliva.
Pokročilá materiálová technologie zlepšuje výkon za mokra a po celý rok.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.