Goodyear UltraGrip Coach M+S
= nákladní pneu pro hnací nápravu
Bezpečná jízda v zimě!
Pneumatika Goodyear UltraGrip Coach M+S je určena na hnací nápravu pro použití vozidel MHD a autobusů v zimním provozu.
Široký vzorek běhounu pneumatiky Goodyear UltraGrip Coach M+S umožňuje vysoký kilometrový výkon, rovnoměrnost opotřebení a zlepšuje ovladatelnost.
Vysoká hustota lamel a polootevřené rameno pneumatiky Goodyear UltraGrip Coach M+S zajišťuje
excelentní přilnavost a trakci na zasněžených i zledovatělých silnicích.
Specifická šířka běhounu pneumatiky Goodyear UltraGrip Coach M+S a tvar drážek snižuje hladinu hluku a poskytuje vynikající samočistící schopnosti.
Pneumatika Goodyear UltraGrip Coach M+S má dobrou protektorovatelnost.
Goodyear UltraGrip Coach M+S nese značení 3PMSF.
- nízká hlučnost
- výborný handling
- rovnoměrné opotřebení
- vynikající kilometrový nájezd
- mistr v přilnavosti na sněhu
- samočistící vlastnosti
- mimořádná trakce
Použité technologie:
TravelMax:
Je specifická kombinace různých technologií určených pro dálkové a meziměstské autobusy.
Tato technologie snižuje náklady na km a zlepšuje celkový výkon pneumatik.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.