Goodyear UltraGrip Max D M+S
= nákladní pneu pro hnací nápravu
Pneu s výjimečnými jízdními výkony v zimě!
Odolná pneumatika Goodyear UltraGrip Max D M+S je určena na hnací nápravu v extrémně zimních podmínkách.
Nová pneumatika řady Goodyear UltraGrip Max představuje technologii ULTRA GRIP MAX, která zahrnuje dvě nové technologie: IntelliMax Block a IntelliMax Edge.
Srovnávací testy provedené společností Goodyear ukazují, že pneumatika Goodyear UltraGrip Max D M+S poskytuje ve srovnání se svým předchůdcem Goodyear Ultra Grip WTD M+S, o 40 % zlepšení záběru na sněhu i při 50% opotřebení dezénu a o 15 % větší kilometrový výkon.
Skutečné výsledky se mohou lišit v závislosti na stavu vozovky, povětrnostních podmínkách, rozměru pneumatik, tlaku v pneumatikách a údržbě vozidla.
Goodyear UltraGrip Max D M+S nese značení 3PMSF.
Potenciál dlouhé kilometrové životnosti!
- mimořádný grip
- silná trakce na sněhu
- vynikající kilometrová životnost
- rovnoměrné opotřebení
Použité technologie:
IntelliMax Block:
Má podélné, kosoštvercové bloky s proměnnou hloubkou, tvarované lišty, které vytvářejí pevnost bloků pro maximalizaci otevření lamel pro skvělou přilnavost sněhu a ledu.
Tvarované lamely zajišťují ideální tuhost běhounu, když se pneumatika otáčí po své stopě, nabízí pravidelné opotřebení a vysoký kilometrový potenciál.
IntelliMax Edge:
Se vyznačuje zúženými, stupňovitými úhly drážkek, které vytvářejí velké množství „záběrových hran“ pro prvotřídní přilnavost pneumatik k silnici, zejména na zledovatělém povrchu.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.