MICHELIN POWER CUP EVO
= pneumatiky pro závodní motocykly
Jedná se o pneumatiky verze Michelin Power Slick Evo se vzorem.
Michelin Power Cup Evo jsou určeny pro závodní motocykly třídy Supersport 600, Superstock 1000 nebo pro závodní motocykly pohárových tříd.
Technické vlastnosti jsou shodné s pneumatikou Michelin Power Slick Evo.
Tyto závodní pneumatiky disponují novou konstrukcí ACT u zadních pneumatik.
Univerzální směs pryže umožňuje širší rozsah provozních teplot.
Technologie pneumatik MICHELIN POWER CUP EVO:
- ACT = technologie přizpůsobivé kostry umožňuje měnit její tuhost podle úhlu náklonu pneumatiky.
Čím větší je úhel náklonu, tím tužší je kostra v kontaktu s povrchem. To umožňuje perfektní stabilitu v zatáčkách a skvělou ovladatelnost.
- 2CT (dvousměsová technologie) = u předních a zadních pneumatik zajišťuje větší přilnavost v zatáčkách. Umožňuje úspěšné skloubení dvou zdánlivě protikladných vlastností - vysoké odolnosti vůči opotřebení ve středové části běhounu a vysoké přilnavosti v ramenou.
- NST (Near Slick Technology) = s méně než 5% drážkování (v části pneumatiky, která je v kontaktu běhounu s vozovkou) se velmi blíží slicku.
Povrch pneumatiky, který je ve styku s vozovkou je velmi důležitý pro zajištění dokonalé přilnavosti, a to až do úhlu náklonu 60 stupňů.
- SCT (Synthetic Component Technology) = syntetický MRSE (Michelin závodní syntetický elastomer) = gumová směs s HTSC (High Tech Synthetic Compound) pryskyřicí podporuje velmi rychlé zahřívání pneumatiky.
Doporučený tlak huštění u studených pneumatik
|
doporučený tlak huštění standartní |
teplota vzduchu menší než 15 °C
|
|
přední pneu |
2,1 bar |
2,1 bar |
|
zadní pneu |
1,5-1,7 bar |
1,7 bar |
|
|
|
|
|
Provozní teplota ve ° C
|
minimální |
optimální |
maximální |
přední pneu |
50 |
80 |
110 |
zadní pneu |
70 |
100 |
140 |
Michelin doporučuje zahřívat pneu Michelin Power Cup Evo pomocí ohřívače pneumatik po dobu nejméně 40 minut na teplotu 80 ° C.