PIRELLI DIABLO ROSSO 2
= supersportovní pneu pro silniční použití
Několikanásobný vítěz prestižních testů za skvělou stabilitu a vysokou kvalitu sportovních výkonů za mokra !!!
Moderní technologie slouží k optimalizaci kontaktní plochy pláště na silnici v každém úhlu náklonu, k vylepšené stabilitě, skvělému výkonu za mokra a vysoké bezpečnosti při jízdě v náklonu.
Funkční design drážek přispívá k lepšímu rozvržení styčné plochy a tím přímo ovlivňuje přenos trakčního výkonu na povrchu silnice při jízdě.
Je určena pro supersportovní motocykly, které vyžadují nejvyšší výkon a bezpečnost za každé jízdy, od klikatých silnic po jízdu v městském provozu, a to za mokra i za sucha.
Dvousměsové složení zadní pneumatiky kombinuje dlouhotrvající kilometrový výkon s vynikající přilnavostí.
PŘEDNÍ PNEU
Vylepšený vzorek běhounu poskytuje vylepšenou přilnavost za mokra, zvýšenou pravidelnost opotřebení a efektivnější brzdění.
ZADNÍ PNEU
V porovnání s předchůdcem (Diablo Rosso Corsou) inovovaný vzorek běhounu nabízí vyšší kilometrový výkon, efektivnější brzdění a perfektní přilnavost na suché vozovce při maximálních úhlech náklonu.
Zadní pneu má dvousměsové složení.
Sloučenina v centrální oblasti (75% z celkové plochy) s vysokým obsahem oxidu křemičitého poskytuje vyvážený výkon, skvělou přilnavost za mokra, perfektní stabilitu a vysoký počet najetých km.
Sloučenina ramenní (boční) oblasti (25% z celkové plochy) s obsahem pryskyřice slouží k vysokým sportovním výkonům a dokonalé přilnavosti na suché vozovce při maximálních úhlech náklonu.
Speciální verze R = má jinou strukturu kostry pro maloobjemové motocykly
Použité technologie:
FGD (Functional Groove Design) = funkční design běhounu přispívá k lepšímu rozvržení styčné plochy (+ 2%) a tím přímo ovlivňuje přenos trakčního výkonu na povrchu silnice při jízdě. Optimalizuje chování pneu za mokra.
EPT (Enhanced Patch Technology) vyvinutá dle praxe při WSBK optimalizuje kontaktní plochu pláště na silnici v každém úhlu náklonu pro zlepšení přilnavosti.
ICS (Integrated Contour Shaping) se také podílí na zvětšení kontaktní oblasti, zaručuje perfektní ovládání při rychlé jízdě na silnici, přesnost v zatáčkách a vysoký pocit bezpečí.