Dunlop KR108
= závodní pneu
Prémiová vítězná pneumatika profesionálů!
Pneumatika Dunlop KR108 je odvozena od ultra úspěšných a vítězných závodních pneumatik používaných jezdci světových kategorií po celém světě.
KR106 a KR108 jsou prémiové vítězné závodní pneumatiky pro profesionály, amatéry i okruhové jezdce, kteří rádi posunují své limity na trati.
Unikátní systém NTEC umožňuje jezdcům snížit tlak v pneumatikách Dunlop KR108 pro maximální přilnavost na závodní trati.
Jedinečná technologie Multi-Tread poskytuje perfektní stabilitu, silnou trakci a skvělý brzdný výkon.
Názory jezdců:
" Top závodní guma.
Velký grip a vysoká výdrž.
Výborné sklápění do zatáček díky vysokému profilu pneumatik.
Profil přední gumy je opravdu šílený. "
NHS (Not For Highway Service) = není homologována pro silniční provoz.
- špičkový grip
- precizní zatáčení
- vynikající handling
- prvotřídní stabilita
- krátká brzdná dráha
- mimořádný záběr
Použité technologie:
Multi-Tread Compound Technology (MT) = roky úspěchů v globálních mistrovstvích třídy superbike, Endurance a GP přinesla vývoj průkopnické technologie více směsí v běhounu, která je přenesena do mnoha současných produktů řady Sportmax, určených na závodní tratě a silnici.
Smícháním směsí může stejná pneumatika získat jiné výkonnostní vlastnosti při maximálních úhlech náklonu než při přímé jízdě.
Kombinuje výjimečnou odolnost s výborným výkonem v zatáčkách.
Jointless Belt Construction (JLB) = konstrukce bezešvého pásu eliminuje přesahy pásu, což se projevuje hladším ovládáním a stabilnější kontaktní plochou se silnicí.
NTEC (Systém úpravy tlaku) = důmyslný systém regulace tlaku NTEC společnosti Dunlop umožňuje jezdci optimalizovat pneumatiku regulací tlaku vzduchu v ní. Snížení tlaku vzduchu v pneu se na suché závodní trati projeví předvídatelným a pevným ovládáním na limitu. Zpátky na silnici se dohuštění pneu na hodnotu doporučovanou výrobcem projeví prvotřídní přilnavostí a výkonem.
Jointless Tread (JLT) = technologie navíjení pásu bezešvého vzorku umožňující přesné rozmístění více směsí na pneumatice za účelem dosažení delší životnosti, větší odolnosti proti opotřebení, větší přilnavosti od středu po okraj vzorku a lepší stability při vysokých rychlostech.
Heat Control Technology (HCT) = vychází ze dvou vrstev – pevnou a trvanlivou vnější směs kombinuje s bázovou směsí, která zlepšuje hodnotu provozní teploty při všech ročních obdobích a v různých konfiguracích trati.