Dunlop D213 GP PRO
= hypersportovní pneu
Velice úspěšně pneumatiky Dunlop D213 GP Pro debutovaly na nejnáročnějším silničním závodě vůbec – legendárním Isle of Man TT. Před závodem si je vyzkoušelo a vybralo několik předních týmů!
Pneumatika Dunlop D213 GP PRO je nástupcem D212 GP PRO určena pro závody třídy Supersport a Superstock profesionální úrovně.
Je schválena i pro běžný silniční provoz a navržena speciálně pro jezdce, kteří za sebou mají technické zázemí soutěžního týmu a jejichž motocykly jsou nastaveny kompletně pro závodní účely.
Charakteristický dezén běhounu pneumatiky Dunlop D213 GP PRO ve tvaru ploutve optimalizuje zahřívací dobu a zabezpečuje maximální kontakt s vozovkou za sucha.
Nová, pokročilá konstrukce přední pneu:
Nejnovější dezén souvislého bezešvého pásu (JLB) se skládá ze tří vrstev, které výrazně zabraňují deformaci pneumatiky při působení silných odstředivých sil i při náklonu do zatáček v plné rychlosti.
Zaručuje mimořádnou přesnost a vynikající stabilitu při razantním brzdění.
V kombinaci s novým tvarem předního profilu nabízí větší styčnou plochu při náklonu, komfortnější řízení a vysoce citlivou reakci při zatáčení.
Inovovaná konstrukce zadní pneu:
Díky jednovrstvému bezešvému pásu z vysoce tažného aramidu je kostra velmi pevná, ale i lehká a přináší mimořádně předvídatelné chování, skvělou zpětnou vazbu a stabilní výkonnost.
Dunlop v řadě D213 GP Pro nabídne na zadní kolo i alternativu pro endurance.
Použitá technologie Heat Control zvyšuje odolnost pneumatiky vůči roztržení.
Heat Control Technology vychází z dvou vrstev – pevnou a trvanlivou vnější směs kombinuje s bázovou směsí zlepšující hodnotu provozní teploty při všech ročních obdobích a v různých konfiguracích trati.
Vítězství:
V zahajovacím kole náročného mistrovství CIV National Trophy 600 Championship v italské Imole zajistil S. Casalotti (Yamaha) pro pneumatiky Dunlop D213 GP PRO první vítězství hned při jejich prvním víkendu na šampionátu.
V úvodním kole IDM Supersport na německém Nürburgringu obsadil K. Wahr první příčku v obou závodech na stroji Yamaha R6 a přinesl pneumatikám Dunlop D213 GP Pro vítězný debut na předním německém mistrovství.
- VÍTĚZNÁ PNEU
- nejmodernější technologie
- dokonalá jízdní stabilita
- předvídatelné chování
Použité technologie:
Jointless Belt (JLB) = konstrukce bezešvého pásu eliminuje přesahy pásu, což se projevuje hladším ovládáním a stabilnější kontaktní plochou se silnicí.
Heat Control Technology = vychází z dvou vrstev – pevnou a trvanlivou vnější směs kombinuje s bázovou směsí, která zlepšuje hodnotu provozní teploty při všech ročních obdobích a v různých konfiguracích trati.